piatok 23. októbra 2009

Predvečer troch premien

Dnes večer prišiel symbol, ktorý mi ukázal, že už môžem ďalej. Hoci už na anjelov neverím a z ich krásy a nevinnosti som dávno vyrástol, po dlhom čase sa mi jeden zjavil. Nechcem už veriť jeho láskyplným a dobrotivým slovám, pretože sú to len moje slová. Roztratené po lúke, ako kozy.

Pravdou je, že vyhorela láska a ostali dvaja ranení. A kde bol anjel? Nepýtal som sa ho. Raz mi ukázal milión spôsobov, ako anjelovi ublížiť a iba jediný, ako ho spraviť šťastným. Ach, čo sú to za spôsoby!

Nočný autobus vyzbieral rozlúčkové bozky milencov. Prehovoril som sám k sebe týmito slovami: "Nebudem už veriť na anjelov a nedočkavcov. Svoje krídla často ukladajú na zimný spánok; a to aj v lete, kedy majú vysedávať pri západoch slnka a potichu túžiť, aby znova vyšlo."
Bez všetkých anjelov a nedočkavcov sa teraz vyberám vyššie, ku kosodrevinám, aby som naplnil svoje srdce i svoje žily priezračnou a čistou horskou vodou. Aby som nielen s čistým okom, ale predovšetkým s čistým srdcom urobil pár krokov späť, kde budú držať tábor moji anjeli a nedočkavci. Už zďaleka mi budú mávať a ukazovať spôsob, ako ich spraviť šťastnými.

Nevrátim sa však kvôli nim, ale kvôli môjmu drakovi, čertom a plazom. Veľmi rád podám ruku tým strážcom neistoty a požieračom mojej hrdosti. Veľmi rád ich pobozkám ústami, aby som ich mohol uhryznúť tlamou.

Odídem ako duch a poslednýkrát sa vrátim ako duch.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára